zaterdag 11 juni 2011

Proclamatie: "Ik ben een mooie vrouw"




Ik ben een mooie vrouw van God. Een vrouw naar Gods hart
Ik ben bekwaam, intelligent en degelijke vrouw
Ik ben veel meer kostbaarder dan juwelen
en mijn waarde is ver boven robijnen en parelen
Kracht en waardigheid zijn mijn kledij en mijn positie is sterk en veilig
Ik open mijn mond met bekwaamheid en Goddelijke wijsheid

Het brood van luiheid, roddel, misnoegen en zelf-medelijden zal ik niet eten.
De schoonheid van de wereld is ijdel,
maar mijn schoonheid komt van eerbiedige vreze des Heren.
Iedere dag zal ik mij op Zijn tegenwoordigheid concentreren
wetende dat Gods genade voldoende is voor elke taak.

Ik geef alle teleurstellingen, angsten en misverstanden aan de Heer
Het vergetende hetgeen achter mij ligt
en leg af alle last en de zonde, die ons zo licht in weg staan
jaag ik naar het doel, om de hoogste prijs een vrouw van God te zijn.

Ik ben krachtig in de Here en in de sterkte zijner macht
God, U bent mijn Vader en ik ben Uw dierbare dochter
Jezus U bent mijn Bruidegom en ik ben uw mooie bruid
Ik ben geschapen naar uw evenbeeld, gemaakt uit liefde

IK BEN EEN MOOIE VROUW VAN GOD