zaterdag 11 juni 2011

WELKOM in The Secret Garden





Elke dag weer ... hoe meer ik bid ... hoe meer ik er achter kom ... dat ik zonder Hem en zijn kracht niet kan leven. Ik verlang naar de intimiteit van mijn Eerste Geliefde Jezus. Ik wil terug keren naar de plaats van het verdiepen van Zijn nabijheid, zodat mijn oren en hart gevoelig voor Hem zullen zijn.
Ik verlang dat mijn hart zachtmoedig zal zijn als Hij is. Ik zoek de ware vrijheid en genezing door te leven van een leven van gebed.

Ik verlang alle tijd te geven aan de Heer, als nooit van te voren.
Ik reis door deze tuin en schrijf de gedachtens.

De geheime tuin (Secret Garden) van God. Om onkruid te ontwortelen. Nieuwe zaden te planten en water te geven voor mijn Geliefde Heer.

Hij zal mij leiden met Zijn zachte en herstelde hand door de valleien en bergtoppen.

Ik verlang te luisteren als nooit te voren en ben actief in Zijn tuin om verfrist en hersteld te worden door het Levende Water. Ik zal zitten langs de rivier van overvloed en genezing, want hij is bezig met een nieuw werk in mij.

Ik zal deze geheime Tuin niet verlaten en andere paden gaan zoeken.
Ik moet mij op Hem richten. Ik moet mijn ogen gericht houden op Hem.
Ik ben de bodem aan het voorbereiden voor het werk dat gedaan moet worden.

Geduldig en liefdevol zal ik alle dagen volgen in deze tuin, om dichter en dichter tot Hem te komen. Ik zal Hem veel geheimen vertellen die Hij wil openbaren aan mij die Hij reeds kent. Hij wacht op mij, daar ik Hem heb gevraagd mijn hart te door zoeken.

Ik laat alles los ... zodat ik gereed sta voor Hem om alle tijd te geven aan mijn Koning en en Eerste Liefde Jezus.

Zie weldra komt die dag grote dag
MARANATA, Jezus komt spoedig terug.



Jesaja 58:11
De HEER zal je voortdurend leiden,
hij zal je verkwikken in dorre streken,
hij maakt je botten sterk en krachtig.
Je zult zijn als een goed bevloeide tuin,
als een bron waarvan het water nooit opdroogt.

Kolossenzen 2:7
Blijf in hem geworteld en gegrondvest, houd vast aan het geloof dat u geleerd is en wees vervuld van dankbaarheid.




Ik bid dat de Heer mij vergeef voor mijn zwakheden en nalatigheid.
Ik bid dat deze momenten van stille tijd mij zal vernieuwen en een nieuwe frisse blik zal geven. Dat ik gericht zal zijn op de dingen van Hem - geen mensen zal behagen - maar God in alles op de eerste plaats zal behagen. Ik zal zien hoe U mijn leven verder leid en waar U mij brengt.

Ik bid dat de woorden die ik hier plaats de lezer tot een zegen mag zijn.
Ik bid dat u altijd door zult gaan met God op de reis die God met U verder gaat.
Ik bid dat u dichter en dichter tot Hem zult naderen en dat uw leven in overvloed gezegend zal worden.

Jakobus 4:8a
Nadert tot God, en Hij zal tot u naderen.

Wees gezegend,
Daughter of Grace


vrouwinschommelstoel.gif (539×527)